پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳ ۰۰:۰۰
خانه / اخبار / آرشیو بزرگی از ۹۰۱ بازی آرکید در Archive.org منتشر شد
http://esharj.novinserver.net/

آرشیو بزرگی از ۹۰۱ بازی آرکید در Archive.org منتشر شد

 ۷۰ آرشیو بزرگی از ۹۰۱ بازی آرکید در Archive.org منتشر شد Google Now

آرشیو بزرگی از ۹۰۱ بازی آرکید در Archive.org منتشر شد
آرشیو بزرگی از ۹۰۱ بازی آرکید در Archive.org منتشر شد

وب‌سایت Archive.org در حرکتی ارزشمند، ۹۰۱ بازی آرکید و قدیمی (دستگاه‌های سکه‌ای) را که در دهه‌های ۱۹۷۰ تا ۱۹۹۰ میلادی بسیار مطرح بودند، در مجموعه‌ای به نام Internet Arcade جمع‌آوری و منتشر کرده است.

 

دستگاه‌های سکه‌ای بازی‌های ویدیویی، در دهه‌ی ۷۰ میلادی که به دوران برنزی بازی‌های ویدیویی شهرت دارد، بسیار پرمخاطب بوده‌اند. وب‌ سایت Archive.org که از سال ۱۹۹۶ تا به امروز، کتابخانه‌ای عظیم از اطلاعات دیجیتالی مهم دنیا را جمع‌آوری می‌کند، در حرکتی ارزشمند، این بازی‌های قدیمی را به صورت شبیه‌ساز در بستر محیط وب آورده است تا علاقه‌مندان به سبک‌های نوستالژی، بتوانند تجدید خاطره‌ای با این عناوین ارزشمند داشته باشند. اکثر عناوین معروف شرکت‌هایی مانند آتاری، سگا و نینتندو در این آرشیو به چشم می‌خورند.

با این‌که شاید آن لذت دستگاه‌های آرکید، در صفحه کلید و ماوس تداعی نشود، اما بازبینی بخشی از تاریخ اولیه‌ی بازی‌های ویدیویی می‌تواند برای علاقه‌مندان این عرصه و به ویژه فعالان این حوزه، جالب و دیدنی باشد.

برای اجرای هر چه بهتر این عناوین، از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید. برخی عناوین قابلیت پشتیبانی از کنترلر را هم دارا می‌باشند. برای دسترسی به این آرشیو به منبع خبر مراجعه کنید.

 

  مرجع : www.zoomit.ir

درباره‌ی Admin

حتما ببینید

موتور جستجوی گوگل

ترفندها و نکاتی که باید برای جستجو در گوگل بدانید – قسمت اول

 ترفندها و نکاتی که باید برای جستجو در گوگل بدانید – قسمت اول همه ما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Visit Us On FacebookCheck Our Feed